Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Housekeeping Manager

Nơi Làm Việc Hồ Chí Minh
Cấp Bậc Quản lý
Hình Thức Nhân viên chính thức
Kinh Nghiệm 3 - 5 Năm
Mức Lương Cạnh Tranh
Ngành nghề Nhà hàng / Khách sạn
Hạn Chót Nhận Hồ Sơ 15/04/2019
Chia sẻ Facebook Linkedin Twitter Google Plus

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô Tả Công Việc

  • Monitors Housekeeping personnel to ensure all guests and internal customers service prompt and courteous service.
  • Oversees laundry operations.
  • Schedules routine inspection of all Housekeeping areas with supervisor and team leader.
  • Inspects guest and public areas on regular basic ensure that the furnishings, facilities and equipment are clean and in good repair.
  • Informs other department of Housekeeping matters that concern them.
  • Makes recommendations to the General Manager or designates to up keep of furnishing, facilities, and equipment, ensuring they are clean.
  • Manages spring cleaning schedule.
  • Works with Human Resources on manpower planning and management need.
  • Implements and controls Housekeeping procedures that provide for the health and safety of personnel and guests, such as Lost and Found service, key control, security and emergency procedures and environmental procedures.
  • Conducts regular department meeting.
  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with other, demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on hotel and the company.

Yêu Cầu Công Việc

  • 2 years Housekeeping or Laundry experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.
  • Proficient in the use of Microsoft Office
  • Strong leadership skills in managing teams
  • Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent. - Problem solving, reasoning, motivating, organizing and training abilities

Mọi Người Cũng Xem

Việc Làm Đang Xem

Kết Nối Với SilverLand

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.